maandag 13 februari 2023

Ramzan Kadirov wacht op een seintje van Poetin

De Tsjetsjeense leider Ramzan Kadirov zegt in een interview met de Russische staatszender Rusland-1 dat hij wacht op een seintje van president Vladimir Poetin om Kyiv te veroveren. 'We hebben voldoende mensen om naar Kyiv op te trekken en de stad te veroveren. Als we vandaag een opdracht krijgen van onze opperbevelhebber, dan zijn onze eenheden van het ministerie van Defensie, de Nationale Garde, de politie, of zelfs niet-officiële eenheden, daartoe bereid', verklaart Kadirov in het tv-interview. 

Om er naderhand via zijn Telegramkanaal aan toe te voegen dat hij bereid is om zelfs 'Amerika te veroveren' als Poetin dat van de Tsjetsjenen vraagt. 'Daar is geen discussie over, zo'n opdracht wordt gewoon uitgevoerd. We hebben de mensen er voor, en de wapens.'

Kadirov meldt ook dat hij in het bezit is van een pistool. een 'trofee' die hij speciaal bewaart voor de Oekraïense president Volodimir Zelenski, zodat die zich van het leven kan benemen zoals Hitler dat ooit deed toen de situatie uitzichtloos was. 

Kadirov toont het pistool zelfs tijdens het tv-interview met de Russische propagandist Olga Skabajeva. 'Ik zie Zelenski als een terrorist, een dorpse satanist en een fascist. En ik denk dat niet met hem onderhandeld moet worden. Als ik tegenover hem zou staan, dan zou hem alles wat nodig is laten ondertekenen. Ik zou zeker niets tegen hem zeggen, ik zou hem dwingen om te doen wat nodig is.'

Bron: Ukrajinska Pravda

2 opmerkingen:

geert457 zei

Loopt daar nog 1 normale rond ?

M3nd0 zei

Als hij nu zou zeggen dat hij zelf een terrorist, een dorpse satanist en een fascist was dan had ik hemt gelooft.....